ניקוי מוניטין בגוגל

כיצד נוצרים אזכורים שליליים?

כאשר אתם רוצים להתחיל לעבוד עם חברה מסוימת או אדם מסוים, מה הדבר הראשון שאתם עושים? אם עניתם עכשיו שאתם בודקים את השם של אותו אדם בגוגל, אז עניתם נכון מאוד. מחקר אחרון שיצא בשנת 2018, הראה שמעל אחוזים מבעלי העסקים בישראל בודקים את השם של האדם שהם הכירו, בגוגל.

אז אם אתה איש עסקים עסוק שנפגש עם שלושים אנשים חדשים בחודש, אתה יכול להבין מזה שלפחות 25 מהם בודקים את השם שלך בגוגל, עוד לפני הפעילות המשותפת הראשונה שלכם. איך שאתה יוצא מהפגישה, בודקים את השם שלך בגוגל.

אז מה הסכנה?

אם אותו איש עסקים/לקוח פוטנציאלי/שותף פוטנציאלי שלכם בודק את השם שלכם בגוגל ומגלה שיש שם כתבות שליליות- אתם יכולים להיות בטוחים שהשיתוף פעולה הזה- לא ייצא לפועל. בוודאות.

איך בכלל נוצרים אזכורים שליליים באינטרנט?

הרי אין אף אדם או חברה שמתחילים את הדרך הציבורית או העסקית שלהם מתוך כוונה לעשות רע. כולם מכוונים לעשיית טוב. יש סך הכול שתי דרכים, שבהן נוצרים אזכורים שליליים:

1. לקוח לא מרוצה: כל חברה ציבורית או חברה בכלל, באה במגע עם עשרות ומאות לקוחות בשנה. אותו דבר עם אנשי ציבור. הרי לא הגיוני שכל אחד מאותם הלקוחות יצא מרוצה במאה אחוז מהשירות שאתם נותנים. תמיד יהיה את אותו אחוז אחד שיהיה לא מרוצה מכם, אולי אפילו מאוד לא מרוצה מכם.

אותו אדם שמחליט "לנקום", נכנס לאינטרנט ומחפש איפה הוא יכול לפתוח בלוג חינמי, כאשר הדגש הוא חינמי. ברגע שהוא מוצא אותו, הוא מתחיל לפרסם כתבות שליליות כנקמה על החברה שפגעה בו ונתנה לו שירות לא ראוי.

בגלל מנגנון הגיוון של גוגל( מנועי חיפוש אוהבים להציג מידע מגוון) כאשר מחפשים את שם החברה, הכתבה הזו מתיישבת בין הראשונות בחיפוש אחר שמכם, גם אם יש מיליון כתבות אחרות שהן מצוינות ממש.

2. עיתונאי כועס- האפשרות השנייה היא עיתונאי שכותב כתבה שלילית באינטרנט שנדבקת אל השם שלך ולא נעלמת לעולם. זה בכלל לא משנה אם העיתונאי שונא אותך או סתם לא עשה מחקר מספק בגלל חוסר זמן.

השורה התחתונה היא פשוטה- ברגע שיחפשו את השם שלך ברשת, כולם יראו את הכתבה הזו. לפעמים, העיתונאי בכלל לא מבין את המשמעות של מה שהוא יוצר, שזה מפלצת אימתנית שהורסת לך את המוניטין לתמיד.

איך מעלימים אזכורים שליליים?

אנחנו מתמחים במחיקה והעלמה של אזכורים שליליים באינטרנט, אנחנו נסביר כאן בכמה מילים, איך עושים את זה:

1. מכינים פול של כתבות, בערך 40 כתבות חדשות. את הכתבות הללו מתחילים לפרסם באתרים, בלוגים ופורטלים חזקים באינטרנט.

2. פותחים פרופילים בכל הרשתות החברתיות הקיימות, המטרה היא להתפשט באינטרנט. חד משמעי.

3. פותחים כרטיסי עסק, אינדקסים וכל דבר נוסף שקיים באינטרנט, מתוך מטרה לתפוס עוד שטחים ברשת.

4. בעזרת הכתבות החדשות שפירסמנו, אנחנו מתחילים ליצור גלגלי קישורים בין כל הכתבות, פרופילים, כרטיסי עסק וכל נכס אינטרנטי שיצרנו, במטרה ליצור פירמידה של כתבות אשר מקדמות אחת את השניה.

5. הכתבות מתחילות לעלות לעמוד הראשון ולדחוק את הכתבה השלילית כלפי מטה. המטרה היא שהפול הראשוני של 40 כתבות הראשונות ידחקו את הכתבה השלילית לכיוון תחתית העמוד הראשון, הרחק מעיני הגולשים.

6. מתחילים את כל התהליך מחדש, עד שהכתבה השלילית תיעלם במעמקי דף שתיים או שלוש.