ניקוי מוניטין בגוגל

כיצד נוצרים אזכורים שליליים?

כאשר אתם רוצים להתחיל לעבוד עם חברה מסוימת או אדם מסוים, מה הדבר הראשון שאתם עושים? אם עניתם עכשיו שאתם בודקים את השם של אותו אדם בגוגל, אז עניתם נכון מאוד. מחקר אחרון שיצא בשנת 2018, הראה שמעל אחוזים מבעלי העסקים בישראל בודקים את השם של האדם שהם הכירו, בגוגל.

אז אם אתה איש עסקים עסוק שנפגש עם שלושים אנשים חדשים בחודש, אתה יכול להבין מזה שלפחות 25 מהם בודקים את השם שלך בגוגל, עוד לפני הפעילות המשותפת הראשונה שלכם. איך שאתה יוצא מהפגישה, בודקים את השם שלך בגוגל.

אז מה הסכנה?

אם אותו איש עסקים/לקוח פוטנציאלי/שותף פוטנציאלי שלכם בודק את השם שלכם בגוגל ומגלה שיש שם כתבות שליליות- אתם יכולים להיות בטוחים שהשיתוף פעולה הזה- לא ייצא לפועל. בוודאות.

איך בכלל נוצרים אזכורים שליליים באינטרנט?

הרי אין אף אדם או חברה שמתחילים את הדרך הציבורית או העסקית שלהם מתוך כוונה לעשות רע. כולם מכוונים לעשיית טוב. יש סך הכול שתי דרכים, שבהן נוצרים אזכורים שליליים:

1. לקוח לא מרוצה: כל חברה ציבורית או חברה בכלל, באה במגע עם עשרות ומאות לקוחות בשנה. אותו דבר עם אנשי ציבור. הרי לא הגיוני שכל אחד מאותם הלקוחות יצא מרוצה במאה אחוז מהשירות שאתם נותנים. תמיד יהיה את אותו אחוז אחד שיהיה לא מרוצה מכם, אולי אפילו מאוד לא מרוצה מכם.

אותו אדם שמחליט "לנקום", נכנס לאינטרנט ומחפש איפה הוא יכול לפתוח בלוג חינמי, כאשר הדגש הוא חינמי. ברגע שהוא מוצא אותו, הוא מתחיל לפרסם כתבות שליליות כנקמה על החברה שפגעה בו ונתנה לו שירות לא ראוי.

בגלל מנגנון הגיוון של גוגל( מנועי חיפוש אוהבים להציג מידע מגוון) כאשר מחפשים את שם החברה, הכתבה הזו מתיישבת בין הראשונות בחיפוש אחר שמכם, גם אם יש מיליון כתבות אחרות שהן מצוינות ממש.

2. עיתונאי כועס- האפשרות השנייה היא עיתונאי שכותב כתבה שלילית באינטרנט שנדבקת אל השם שלך ולא נעלמת לעולם. זה בכלל לא משנה אם העיתונאי שונא אותך או סתם לא עשה מחקר מספק בגלל חוסר זמן.

השורה התחתונה היא פשוטה- ברגע שיחפשו את השם שלך ברשת, כולם יראו את הכתבה הזו. לפעמים, העיתונאי בכלל לא מבין את המשמעות של מה שהוא יוצר, שזה מפלצת אימתנית שהורסת לך את המוניטין לתמיד.

איך מעלימים אזכורים שליליים?

אנחנו מתמחים במחיקה והעלמה של אזכורים שליליים באינטרנט, אנחנו נסביר כאן בכמה מילים, איך עושים את זה:

1. מכינים פול של כתבות, בערך 40 כתבות חדשות. את הכתבות הללו מתחילים לפרסם באתרים, בלוגים ופורטלים חזקים באינטרנט.

2. פותחים פרופילים בכל הרשתות החברתיות הקיימות, המטרה היא להתפשט באינטרנט. חד משמעי.

3. פותחים כרטיסי עסק, אינדקסים וכל דבר נוסף שקיים באינטרנט, מתוך מטרה לתפוס עוד שטחים ברשת.

4. בעזרת הכתבות החדשות שפירסמנו, אנחנו מתחילים ליצור גלגלי קישורים בין כל הכתבות, פרופילים, כרטיסי עסק וכל נכס אינטרנטי שיצרנו, במטרה ליצור פירמידה של כתבות אשר מקדמות אחת את השניה.

5. הכתבות מתחילות לעלות לעמוד הראשון ולדחוק את הכתבה השלילית כלפי מטה. המטרה היא שהפול הראשוני של 40 כתבות הראשונות ידחקו את הכתבה השלילית לכיוון תחתית העמוד הראשון, הרחק מעיני הגולשים.

6. מתחילים את כל התהליך מחדש, עד שהכתבה השלילית תיעלם במעמקי דף שתיים או שלוש.

פעמים רבות אנו רואים כיצד שמו של אדם מפורסם, איש ציבור או כל אדם נהרס באמצעות איזכורים שליליים באמצעי התקשורת. זה יכול לקרות לזמר מפורסם, לפוליטיקאי ולכל אדם פשוט עקב מעורבותו לכאורה באירוע כזה או אחר. אנו בחברת ניהול מוניטין בגוגל מתמחים בהעלמת כתבות שליליות מהאינטרנט. כך שאם ישנה כתבה שהורסת את שמך, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לנקות את שמך במהרה!

תהליך העלמת אזכורים שליליים מגוגל
מנוע החיפוש גוגל הינו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל. אם ישנה כתבה רעה אודותיך או אזכרו העלול לפגוע בשמך הטוב, כדאי מאוד להתחיל לפחד מגוגל! דרך מנוע החיפוש יכול כל אדם לקבל את הכתבה השלילית אודותיך ובכך לקבל רושם מוטעה שאיננו נכון. אנו בחברת ניקוי מוניטין בגוגל דואגים ליצור כתבות חיוביות אודותיך, המשקפות רק את המציאות ואין מומצאות, במטרה לדחוק את הכתבות השליליות מתוצאות החיפוש הרלוונטיות עבורך. כך, כאשר הבוס שלך, לקוח שלך או כל אדם שיחפש אודותיך לא ייחשף לכתבה שלילית שעשויה לפגוע בשמך הטוב.

אנו מתחייבים כי בסוף התהליך שמך יהיה נקי כאשר מחפשים אודותיך בגוגל, ובנוסף תוך שלושה עד שישה חודשי עבודה תוכל לראות את התוצאות המיטביות ולצפות בכתבות טובות אודותיך.

כיצד אנו עושים זאת?
א. יצירת תכנים חיוביים אשר יחליפו את התכנים השליליים:

אנחנו מכינים מאגר של עשרות כתבות, כאשר המטרה היא ליצור תכנים איכותיים שיחליפו את התוצאות השליליות. התכנים יהיו חיוביים, שמסקרים את פעילות החברה או האדם בצורה אטרקטיבית. התכנים יאושרו עם הלקוח, במידה והוא מעוניין בכך.

ב. פרסום התכנים בפורטלים ובלוגים ברשת:

אנחנו מפרסמים את התכנים, הכוללים לינקים לכתבות החיוביות האחרות בפורטלים ובלוגים, אשר רלוונטיים לתחום אתר הלקוח. המטרה היא למקם כל יום כתבה אחת, כדי ליצור קצב סריקה אמיתי בגוגל.

ג. יצירת מערך קישורים בין הכתבות החיוביות:

על מנת לקדם את התכנים החדשים, אנחנו נבנה מערך של קישורים, שמטרתו היא לבנות פירמידת כתבות, כך שהאחרונות יקדמו את הראשונות.

ד. החלפת קישורים או השגת קישורים לצורך קידום הכתבות החיוביות:

על מנת לקדם את מיקומי התוצאות החדשות, אנו דואגים להשיג קישורים נכנסים ממקורות עצמיים ודרך חברות אחרות בתחום, במטרה להעלים את התוצאות השליליות.

ה. יצירת פרופילים ברשתות חברתיות:

על מנת ליצור עוד תוצאות חיפוש חיוביות ומגוונות, אנחנו פותחים פרופילים חדשים ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד

ו. יצירת כרטיסי עסק באינדקסים ופורטלים:

על מנת ליצור תוצאות חיפוש חיוביות נוספות, אנחנו פותחים כרטיסי עסק באינדקסים באינטרנט, שהמטרה שלהם היא ליצור "כרטיסי ביקור" חיוביים באינטרנט עבור הלקוח.

פעמים רבות אנו רואים כיצד שמו של אדם מפורסם, איש ציבור או כל אדם נהרס באמצעות איזכורים שליליים באמצעי התקשורת. זה יכול לקרות לזמר מפורסם, לפוליטיקאי ולכל אדם פשוט עקב מעורבותו לכאורה באירוע כזה או אחר. אנו בחברת ניהול מוניטין בגוגל מתמחים בהעלמת כתבות שליליות מהאינטרנט. כך שאם ישנה כתבה שהורסת את שמך, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ואנו נדאג לנקות את שמך במהרה!

תהליך העלמת אזכורים שליליים מגוגל
מנוע החיפוש גוגל הינו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל. אם ישנה כתבה רעה אודותיך או אזכרו העלול לפגוע בשמך הטוב, כדאי מאוד להתחיל לפחד מגוגל! דרך מנוע החיפוש יכול כל אדם לקבל את הכתבה השלילית אודותיך ובכך לקבל רושם מוטעה שאיננו נכון. אנו בחברת ניהול מוניטין בגוגל דואגים ליצור כתבות חיוביות אודותיך, המשקפות רק את המציאות ואין מומצאות, במטרה לדחוק את הכתבות השליליות מתוצאות החיפוש הרלוונטיות עבורך. כך, כאשר הבוס שלך, לקוח שלך או כל אדם שיחפש אודותיך לא ייחשף לכתבה שלילית שעשויה לפגוע בשמך הטוב.

אנו מתחייבים כי בסוף התהליך שמך יהיה נקי כאשר מחפשים אודותיך בגוגל, ובנוסף תוך שלושה עד שישה חודשי עבודה תוכל לראות את התוצאות המיטביות ולצפות בכתבות טובות אודותיך.

כיצד אנחנו עושים את זה?
א.יצירת תכנים חיוביים אשר יחליפו את התכנים השליליים:

אנחנו מכינים מאגר של 30 כתבות, כאשר המטרה היא ליצור תכנים איכותיים שיחליפו את התוצאות השליליות. התכנים יהיו חיוביים, שמסקרים את פעילות החברה או האדם בצורה אטרקטיבית. התכנים יאושרו עם הלקוח, במידה והוא מעוניין בכך.

ב. פרסום התכנים בפורטלים ובלוגים ברשת:

אנחנו מפרסמים את התכנים, הכוללים לינקים לכתבות החיוביות האחרות בפורטלים ובלוגים, אשר רלוונטיים לתחום אתר הלקוח. המטרה היא למקם כל יום כתבה אחת, כדי ליצור קצב סריקה אמיתי בגוגל.

ג.יצירת מערך קישורים בין הכתבות החיוביות:

על מנת לקדם את התכנים החדשים, אנחנו נבנה מערך של קישורים, שמטרתו היא לבנות פירמידת כתבות, כך שהאחרונות יקדמו את הראשונות.

ד. החלפת קישורים/ השגת קישורים לצורך קידום הכתבות החיוביות:

על מנת לקדם את מיקומי התוצאות החדשות, אנו דואגים להשיג קישורים נכנסים ממקורות עצמיים ודרך חברות אחרות בתחום, במטרה להעלים את התוצאות השליליות.

ה. יצירת פרופילים ברשתות חברתיות:

על מנת ליצור עוד תוצאות חיפוש חיוביות ומגוונות, אנחנו פותחים פרופילים חדשים ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד

ו. יצירת כרטיסי עסק באינדקסים ופורטלים:

על מנת ליצור תוצאות חיפוש חיוביות נוספות, אנחנו פותחים כרטיסי עסק באינדקסים באינטרנט, שהמטרה שלהם היא ליצור "כרטיסי ביקור" חיוביים באינטרנט עבור הלקוח.